2006-10-27

23


Nem tudom, megpróbáltál-e már
elképzelni engem a slágerlista élén... Nyitott
Mercedesen gördülök a reptéri úton,
kétoldalt délceg motorosok kísérnek.
Barátságosan integetnek. Kinyílik a gép ajtaja,
kilép egy férfi... kizuhan - és szájon
csókol. Keletről jött diplomatának gondolná az
ember, pedig Alice Cooper az, megismerem a nyakában tekergő
óriáskígyóról! Biztat... És én
elkezdem választási beszédemet.

Szavazz rám!
Beváltom minden reményed.
Nincs hangod?
Használd az enyémet!
Elindulok,
Ha harc, legyen harc!
Szavazz rám,
Régóta engem akarsz!

Pokoli népszerű vagyok!
Iszonyú szavahihető vagyok!
Gyönyörűen fogok énekelni,
Ha kapok még egy szavazatot!
Szavazz rám!

Ha majd a csúcson leszek,
Akkor is szeretlek Téged!
A Népem leszel
És én a Népzenészed!
(Európa Kiadó)


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

hallod-e, ez jó irány, tetszik. csak ne állj meg fél(negyed)úton.